Üdvözöllek a blogomon!

2019. november 17., vasárnap

Adventi koszorú 2019

Adventi koszorú 2019


Tegnap nagy projektben voltam. Elkészítettem az idei adventi koszorúnkat, és egy asztaldíszt. Nagyon vártam már, hogy legyen időm összehozni, és bevallom őszintén teljesen más lett, mint amit eredetileg kigondoltam. Időközben viszont annyi mindent vásároltam hozzá - amit aztán fel is használtam - hogy elvetettem az eredetileg tervezett díszítést.
Klasszikus lett, nagyon tetszik, úgyhogy jövőre is félreteszem, egy gyertyacserével frissítem majd.


Elkészítése:

30 cm-es szalma alapot használtam hozzá. Körbetekertem 5 cm széles polár csíkkal, amit ragasztópisztollyal rögzítettem. Betűztem a helyére a 4 gyertyatüskét, a gyertya aljára szalagot ragasztottam, majd a helyére tettem a gyertyákat. A koncepció az volt, hogy a gyertyákat minden oldalról díszítsem, hogy szépen körülölelje a díszítés őket. 
Egy nagyobb girlandból vágtam 5-6 cm-es darabokat, és ág-szerűen 
a gyertyák mellé ragasztottam az alapra. 
Erre került a díszítés:
A gyertya külső oldalára 3 toboz ill. egy darabka fakéreg, belülre egy mikulás virág került. Jobbról fahéj, piros bogyók, és csillagánizs díszíti, balról pedig piros, 
és fehér gömbökkel töltöttem ki a helyet. Mindegyik gyertyánál ugyanígy jártam el.


Valamikor régen jártak virágkötő tanfolyamra, nem állítom, hogy mindenre emlékszem, amit ott tanultunk, de szívesen készítek koszorúkat, asztaldíszeket.
Erre bíztatok mindenkit, merje kipróbálni ezt a vonalat is, mert sokkal szívesebben ül az ember az asztalhoz, ha a szíve-lelke is benne van egy ilyen koszorúban, ami Szenteste a teríték dísze lehet.
Ragasztópisztolyra fel!
Jó munkát!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate