Üdvözöllek a blogomon!

2019. április 16., kedd

Húsvéti tojásos asztali futó

Húsvéti tojásos asztali futó


Az elmúlt időszakban két húsvéti futó is kikerült a kezeim alól. Az első ez a húsvéti tojásos, melynek a letölthető mintáját egy angol nyelvű oldalon találtam itt:


A szabásminta és az elkészítési útmutató pdf formátumban letölthető, nagyjából el is lehet igazolni rajta.

A futóról:
Anyagát tekintve teljesen pamutvászonból készült. Technikáját tekintve gépi applikálással, és szabad gépi tűzéssel.
A futó közepe egy 27x102 cm-es vajszínű anyag, melyre géppel applikáltam a mintás anyagból

kiszabott tojásokat. Eredetileg 4 tojással készült, de nekem az kevésnek tűnt, így én 5 tojást tettem.

Utána összevarrogattam, majd felvarrtam az 5-5 db egyszínű szegélyt mindkét hosszabbik oldalra, végül a két rövidebb oldalára is.
Ezután kapott egy vékony vatelint a hátoldalára, majd megtűztem a közepét. A hátlapot is rögzítettem, majd a szegélyt is megtűztem ugyanazzal a mintával, immár a hátlappal együtt. 
Végül pedig kapott körbe egy sötétebb színű ferdepántot.


Fogadjátok szeretettel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate