Üdvözöllek a blogomon!

2020. december 15., kedd

Pólófonalas harangok

Pólófonalas harangok


Az egyik pólófonalas csoportban már javában készülnek a karácsonyi díszek.
Kicsit robosztusnak tűnnek a hagyományos minták ebből a fonalfajtából, de nagyon tetszenek.
Leginkább egy búzaszemes kis harangba szerettem bele. Így hát vettem egy gombolyag fehér fonalat, és el is készült.
Nagyon tetszik!

Ki szerettem volna próbálni, egy klasszikus pálcákkal készült harangot is, melyhez találtam videót is. Nem igazán sikerült a videó segítségével sem a harang forma, inkább egy jóképű sombrerora hasonlított a végeredmény. Így azt is hagytam.
Végül nekiálltam saját kútfőből kiokoskodni egyet. Sokszor bontottam, mert nem azt a formát adta, amit szerettem volna. 
Végül sikerült, aminek igazán örülök. 

Lejegyeztem a mintát munka közben:
1.) Mr-be 7 rp
2.) 2 lsz, (1erp+2erp) 1 ksz
3.) minden szembe 1 erp
4.) 2 lsz, (1fp+2fp) 1 ksz
5.) 1 lsz, (1rp+2rp) 1 ksz
6.) minden szembe ksz


Cuki lett, bár a formán még lehet majd finomítani...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate