Üdvözöllek a blogomon!

2019. május 6., hétfő

Baglyos ajtódísz

Baglyos ajtódísz


A Pinteresten nagyon-nagyon sokszor böngészek, aki ismeri, tudja miért szeretem. Ott találtam ezt a cuki ajtódísz mintát is itt, rengeteg szín variációban fenn van, lehet nézegetni, kinek melyik tetszik. Első alkalommal még az expóra készítettem belőle öt darabot tombola tárgynak, akkor el is terveztem, hogy majd egyszer varrok magamnak is egyet. Most egy ballagási csokor révén kerültek elő ismét a baglyok, így azzal egy időben egy saját verzió varrására is volt időm. 


Nem nagy anyagigényű, kétféle pamutvászon anyag kell hozzá, két gomb, egy ág darab, szemeknek, csőrnek filc, egy kis darab csipke, és szatén szalag. A szíveket mintáját szabad kézzel rajzoltam, mert a szabásminta, amit találtam nem tartalmazza. Valószínűleg nem ehhez készült, csak hasonló, de tökéletesen megfelelt.

A szabásmintát itt találod, ha lenne kedved elkészíteni:

Az expós baglyokat farmerból varrtam, mert nem tudtam, hogy hova fognak kerülni. Szerintem a farmer mindenhova illik, és minden korosztálynak tetszik, ezért választottam.



Itt a szívecskéket gyöngy váltotta fel, és a szatén szalag helyett spárgát használtam.
Nagyon vagányak lettek.

🦉🦉🦉



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate