Üdvözöllek a blogomon!

2019. május 6., hétfő

Bagoly a csokorba

Bagoly a csokorba


Szombaton ballagott a legidősebb lányom. Már nagyon elterveztem, hogy a ballagására készítek neki egy kis baglyocskát, amit beleköttetek a ballagási csokrába. Eredetileg horgolni akartam, el is kezdtem, de a múlt hét elején rájöttem, hogy esélytelen a befejezése a nagy napig. 


Így hát előkerestem a baglyos ajtódísz szabásmintáját és azt a baglyot varrtam meg a csokorba.
Az ajtódísz bejegyzését, a linkre kattintva találjátok, azon keresztül a szabásminta is fellelhető:


A baglyot megvarrtam, majd egy csészés lufitartó pálcára ragasztottam ragasztópisztollyal. A ragasztás nyomait szatén szalagból készült masnival próbáltam elfedni. 


A virágboltba vittem a kész "művet", és elmondtam, mit szeretnék, és megrendeltem a csokrot. Nem kellett ott hagynom, azt mondták, tűzzem bele majd otthon a kész csokorba. Szépen kihagyták a helyét neki, mert a csokor közepén fátyolvirág volt, és így, hogy elvittem egy színben tökéletesem passzoló csokrot kötöttek nekem. Itthon aztán óvatosan bele is tudtam tűzni, nem volt gond vele. 


Szerintem tökéletes lett! 
A ballagó nagylányom is odavolt érte, főleg, akkor, mikor a barátnője a fülébe súgta:
"-Jújj, rózsaszín csokrod lesz!!!"

🦉🦉🦉

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate