Üdvözöllek a blogomon!

2018. december 22., szombat

Szeretet befőtt ajándékba

Szeretet befőtt
-avagy pozitív gondolatok üvegbe zárva-


Az egyik facebook csoportban olvastam erről a szeretet befőtt, más néven gondolat lekvár dologról. A lényege annyi, hogy egy üvegbe kis cetlikre írva pozitív, vidám gondolatokat helyezünk, és a megajándékozott, adott esetben, ha szomorú...stb. kihúz egyet az üvegből, és a kis pozitív szösszenetünkkel jobb kedvre derítjük.
Mivel magam is nagyon hiszek a pozitív gondolkodás erejében, (mert hisz nem mindegy, hogy egy pohár félig üres, vagy félig tele) nagyon megtetszett az ajándékozásnak ez a módja. Egyből el is terveztem, hogy érettségiző lányomnak készítek egyet karácsonyra. Mivel ő kollégista, viszonylag sok időt távol töltünk egymástól, meg aztán rengeteg kihívás elé néz az elkövetkezendő időszakban, érettségi, felvételi...stb. direkt jól fog jönni neki néha egy kis pozitív megerősítés!

Lássuk hogy készül:

Kell hozzá egy szép formájú befőttes üveg (én csatosat választottam) és annyi pozitív gondolat, amennyit csak akarunk. Én kiegészítettem mini cukorkával, hogy ha már "befőtt" enni is lehessen belőle, meg olyan snassz volt a sok csupasz cetli.
Az üveg tetejére egy szép masni díszítésnek, többet nem gondoltam rá, mert az üveg önmagában is elég jól nézett ki.


A pozitív gondolatokat, egy excel táblázatba írogattam, hogy nagyságra egyformák legyenek. Nem akartam, hogy a méret alapján húzzon, és épp emiatt készült fehér papírra is, hogy a szín se befolyásolja a döntésben. Pedig nagyon gondolkodtam a színes papíron. 
A gondolatok, megerősítések vegyesek, magamtól is származnak, illetve a pinteresten is inspirálódtam, mégis mit lehetne írni, illetve egy-két rövidebb idézet is bekerült közéjük.
 Hogy mit? - természetesen meghatározza az ajándékozott kora, neme, vele való kapcsolatunk.
54 db kis cetlit nyomtattam, így alkalma lesz heti 1 üzenetet húzni, remélem többször nem is lesz rá szüksége. A cetlik csak össze lettek hajtogatva, gondolkodtam, hogy összeragasztom, de aztán mégse, mert akkor úgyse tudja normálisan felbontani, és elmegy a kedve az egésztől.
Végül az üvegbe halmoztam őket a cukrokkal együtt, az üveg tetejére pedig dekor szalagból készült masnit ragasztottam.


Remélem sikere lesz!!!
🎄🎄🎄

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate