Üdvözöllek a blogomon!

2018. december 7., péntek

Karácsonyfa talp takaró

Karácsonyfa talp takaró


Karácsonyfa talp takaróval legelőször egy katalógusban találkoztam, bő 15 éve. Nyugati dolgokat árultak nyugati áron, de nagyon jó minőségben. Mivel nagyon drága volt, megpróbálkoztam egy saját megvarrásával, próbáltam a katalógus képről minél jobban lekoppintani az eredetit, ami azt hiszem sikerült is. Azóta ez már az 5. vagy 6. amit varrok, ajándékba készítettem őket, régi és új családom számára. Jó kis egyedi ajándék kerekedett belőle, mert senki sem szereti nézegetni a karácsonyfa talpat, ezzel így ízlésesen elrejthető. Mindig örültek neki!
Az évek alatt már itt is belopódzott a köz tudatba, most már nagyon sok helyen láttam, hogy kapható.
Ez a mostani is ajándék lesz...


A karácsonyfa talp takaró elkészítése nem túl bonyolult:

8 db egyforma deltoidot kell szabni, méretét a karácsonyfa talpunk határozza meg. Az enyémnek a hosszabbik átlója 40 cm, a rövidebbik átlója 26 cm. A felső csücsküket ívesen le kell vágjuk, ez adja ki azt a kisebb kört, ami a fa törzsénél lesz.


Az elemeket össze kell varrni, majd eltisztázni. Saját anyagából készítenünk kell egy ferdepántot, ez lesz a megkötője. Lehet hozzá színben illőt vásárolni, ha valakinek az jobban tetszik. Az enyém 60 cm hosszú.



Egyszerűen csak fel kell varrnunk a tetejére a ferdepántot, az aljára pedig csipke szegély díszítésnek. Nekem ez 2,5 méter hosszú.


Egy délután alatt megvarrható, ez a legegyszerűbb megoldás a talp eltakarásához.



Szerintem szép is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate