Üdvözöllek a blogomon!

2019. május 8., szerda

Napraforgó quilt

Napraforgó quilt


Húsvétkor a Sógornőm megkért, hogy nem varrnék-e az óvodás csoportjának csoportszobájába egy napraforgót, amolyan logóként. Amit kitehetnek, és mindenki láthatja, 
hogy ez bizony a Napraforgó csoport.
Nagyon megörültem neki, szívesen elvállaltam. Azonnal fordultam is a Pinteresthez, hogy kicsit körülnézzek napraforgó témában. Nem gondoltam túl komolyra, inkább egy egyszerűbb verziót kerestem, ami illik egy ovihoz, de mégis felismerhető a virág mindenkinek. Végül meg is találtam a megfelelő verziót itt. 

Pár szóban a quiltről:

Mérete: 52x52 cm-es
Szerencsémre a Pinteresten a pin, egy weboldalra vezetett, ahonnan kényelmesen, pdf formátumban le tudtam tölteni a blokk mintáját. 
Innen le tudod tölteni, ha szeretnéd:


Maga a blokk 6,6x6,6 cm-es négyzetekből, és 6,6x11,7 cm-es téglalapokból áll össze. A méretek inch-ben voltak megadva, azokat számolgattam át cm-be. A leírásban szépen rajzos formában mutatja, hogy melyik színvariációból hány darabot kell szabni, illetve hogyan kell összeállítani a napraforgót. Maga a blokk 42x42 cm, és 4,5 óra alatt varrható meg. 


Anyaga kizárólag pamutvászon. Többféle színkombinációt látni a Pinteresten belőle, 
én egyszínű barna, és egyszínű sárga színeket használtam magához a virághoz, háttérnek egy zöld akvarell mintás anyagot választottam.



Az elkészült blokk végül kapott egy sötétebb zöld egyszínű keretet. Csak a keretet tűztem meg, hangsúlyozva, hogy egy fali képről van szó. Így a blokk kicsit kiemelkedik a keretből. Teljes munkaórát tekintve 8 órányi varrást foglal magába.



Fogadjátok sok szeretettel!

🌻🌻🌻

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate