Üdvözöllek a blogomon!

2019. június 21., péntek

Levendulás asztaldísz

Levendulás asztaldísz



Nagyon tetszenek a "csészékből kiömlő" asztaldíszek. Terveztem valamikor az elkészítését, a Pinteresten számtalan ötletet elmentettem már a témával kapcsolatban. 
Most volt a barátnőm szülinapja, és mivel rengeteg levendula maradt a tihanyi gyűjtésből, ezért mindenképp valami levendulás diy ajándékkal szerettem volna meglepni. Így jött az ötlet, hogy akkor majd levendula fog kiömleni a csészéből...





Mindent próbáltam megjeleníteni a díszen, amit számomra a levendulázás jelent:


Magát az egyszerű, de mégis tökéletes virágot, a buzogányt, amit a lányommal készítettünk és amibe egyszerűen beleszerettem
(bővebben itt olvashatsz róla), a kis illat zsákot, amit számtalan romantikus formában el lehet készíteni, és a levendulás szappant, ami számomra a levendulázás csúcsa, és a rengeteg kedvenc lila színemben pompázó szatén szalagokat, amik különlegessé és elegánssá teszik az egész kompozíciót. Természetesen a "Szeretettel" felirat sem maradhatott el, mivel az ilyen gyönyörűségeket csak így lehet megalkotni.

Fogadjátok sok szeretettel...

💜💜💜

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate