Üdvözöllek a blogomon!

2018. február 23., péntek

Löncshúsos spagetti

Löncshúsos spagetti


A gyerekeim nagyon szeretik a spagettinek ezt a verzióját. Mindig tartok itthon löncshús konzervet, mert szívesen bontunk fel egyet-egyet uzsonnára, vacsorára. Én azért szeretem ezt a receptet, mert szerintem sokkal hamarabb elkészül, mint a klasszikus darált húsos verzió. Nem igényel különösebb előkészületet, például nem kell arra figyelni, hogy elővegyük a húst a fagyasztóból.
Igazi rapid kaja...

Hozzávalók:
  • 1 nagyobb fej vöröshagyma
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 1 nagy konzerv löncshús (500 gr.-os)
  • 1 kis konzerv paradicsompüré
  • só ízlés szerint
  • bors ízlés szerint
  • majoranna ízlés szerint
  • oregano ízlés szerint
  • 2 db babérlevél
  • 1 csg. spagetti tészta (500 gr.-os)


Elkészítése:

A vöröshagymát apróra kockázzuk, majd kevéske olajon üvegesre pirítjuk. Ha megpirult, hozzáadjuk az apróra tört löncshúst, és azt is 1-2 percig átpirítjuk. Hozzáadjuk a paradicsompürét, a zúzott fokhagymát, majd fűszerezzük. A sóval óvatosan kell bánni, mivel a konzerv is tartalmaz sót. Felöntjük jó fél liter vízzel, majd közepes lángon addig főzzük, amíg a szósz be nem sűrűsödik. Addig kifőzzük a tésztát is. Ha mindkettő elkészül a tésztát a szószhoz adjuk, és lazán összeforgatjuk. Lehet külön is tálalni, ha valakinek úgy jobban bejön. Én csak praktikussági okból keverem össze: sokszor jártunk úgy, hogy vagy a tészta lett "kevés", vagy a szósz, és én így oldottam meg ezt a kérdést.
Bőven szórjuk meg reszelt sajttal és úgy kínáljuk!


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate