Üdvözöllek a blogomon!

2018. február 16., péntek

Minimalista telefontok farmerból

Minimalista telefontok farmerból


Kamasz nagyfiam új telefont kapott, mivel a jelenlegit finoman szólva, szlengesen: lelépte.
A következő történt: mint minden kamasz, a farzsebében hordja a telefont, és egyik délelőtt megcsúszott a suli lépcsőjén és mondanom sem kell, teljes súlyával a telefonon landolt. Az a szerencsétlen telefon oly annyira összetört, hogy menthetetlenül ki kellett dobni. Volt hozzá szép bőr tok is, dehát azt ciki hordani. Bár jelen esetben az sem mentette volna meg a pusztulástól, még egy évet sem bírt ki. Ahogy már csak lenni szokott, a "régi" tok nem jó az új telefonra. De úgy döntöttem, nem veszek másikat, mert azt sem biztos hogy hordaná. Gondoltam varrok neki egyet, minél egyszerűbbet, a kedvenc foci csapata logójával, hátha ez jobban bejön neki, mint egy "unalmas" tok.


Lássuk, mi kell hozzá:
  • maradék farmer anyag (én egy kiselejtezett nadrág szárát használom fel)
  • felvarrható címke
  • cérna, külön az anyaghoz, külön a címkéhez

Első lépésként méretet kell venni a telefonról. Ami nem is olyan egyszerű dolog, mint amilyennek látszik, mert hihetetlenül sok cm-t felvesz a telefon vastagsága, illetve a varrások.
Én ezt úgy oldottam meg, hogy fogtam a telefont, ráhajtottam az anyagot, és minden oldalról hagytam rá 4 cm-t. Utólag rájöttem, hogy alul fölül több kellett volna, mert elég passzentos lett. Azt javaslom, hogy több legyen, lehet akár 10 cm is, a felesleget úgyis levágjuk.
Ennek megfelelően kivágtam a két négyszöget.


Színt színre fordítva összevarrjuk a hosszabbik oldaluknál. Én azért nem úgy fordítottam, mert megtetszett a farmer hátoldalának sötét színe, és nálam most az lesz kívül.


Tegyük bele a telefont, tűzzük körbe, ne túl szorosan, kényelmesen ki lehessen venni belőle. 3 cm-t ráhagyva vágjuk le a felesleges anyagot. Itt már látszik, hogy nekem az aljáról már nincs mit levágnom. :-(


A tűzéseket figyelembe véve tűzzük fel a címkét, és sűrű cikk cakk öltéssel varrjuk fel.


Majd fordítsuk ki az anyagot, és utolsó lépésként varrjuk is össze, és cikk cakk öltéssel tisztázzuk le. A képen látszik, hogy én a tok szájánál meg is erősítettem.


Fordítsuk ki a tokot, és tulajdonképpen készen vagyunk.


Jó munkát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate