Üdvözöllek a blogomon!

2019. július 29., hétfő

Horgolt Alza figura

Horgolt Alza figura


Újra elkezdtem horgolgatni itt a nyár folyamán. Kicsit nehezen rázódtam vissza, de mostmár élvezem a munkát. Lassan haladok, mivel ritkán jutok hozzá. Igazság szerint a türelmetlenség a baj, nincs erőm kivárni, míg egy-egy darab elkészül. Most nagyon élvezem, mert mindenhova tudom magammal vinni, és megnyugtat az is, ha naponta csak egy-két sort sikerül készítenem.
 👽👽👽
Legkisebb lányom most kezdi majd az óvodát. Meg is kaptuk a listát, hogy mit kell beszereznünk addigra. Lehet majd vinni szundipajtit is a délutáni alváshoz, de legnagyobb megdöbbenésemre azt az oviban kell hagyni. Ilyenről még nem is hallottam. Hogyan gondolják, hogy például egy évek óta nyúzott alvós barátot csak úgy ott lehet hagyni?! Pont ebből az elgondolásból született a mi kis Alzánk, aki épp a szederbokorból lesi új kis gazdáját...


Azért választottam ezt a figurát, mert a kislányom valamilyen szinten kötődik hozzá. Nagyon tetszett neki mindig is ez a reklám figura, tavaly karácsonyra például egy alza alakú pendrive-ot kapott, amin a kedvenc meséit tartjuk. Remélem majd a kötődés is kialakul, talán azért is, mert látta, ahogy készítem. Az óvodai jellel pedig igazi egyedi darab lesz.


Anna megtanítja facebook csoportban levő eredeti mintát használtam kiindulásként, amit mind széltében, mind hosszában megnöveltem, így Catania fonalból 23 cm lett. A csizmája saját elgondolás szerint készült, így egybe lett horgolva a testtel. A kezeit egyszerűsítettem, a pólóját pedig a karkivágás alól indítottam, mert majd még egy óvodai jelet kap a pocijára keresztszemessel hímezve. A jelet még nem tudjuk, de már alig várom, hogy ráhímezhessem.

💚💚💚

2 megjegyzés:

  1. Kedves Ildi! Segítséget szeretnék tőled kérni. Lenyűgözően jól sikerült ez az Alza figura. Én is szeretnék egyet horgolni, mert a kis keresztfiam körül megszűnik a világ, ha fut a reklám. Most lesz az egy éves születésnapja. Horgoltam már amigurumi figurát, de azért profi nem vagyok. Anna csoportjába sajnos napok óta nem tudok bejelentkezni, nem kapok elfogadást. Neked van-e esetleg leírásod? Tudnál-e nekem adni egy kis útmmutatást? Köszönöm szépen megértésed! Krisztina (egy anyukatárs és immár nagynéni is)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Anonymous!
      Ne haragudj, hogy most válaszolok, lehet, hogy nem is aktuális már. A mintát nem tartottam meg, mert nem akarom többször meghorgolni. Remélem azóta sikerült a csoportba bejutnod, és kaptál érdemi segítséget!
      Szép napot!

      Törlés

Rendszeres olvasók

Translate