Üdvözöllek a blogomon!

2020. május 10., vasárnap

Horgolós táska - Crochet bag - varrása

Horgolós táska - Crochet bag - varrása


Szeretem a horgolásomat mindenhova magammal vinni, mert bármikor tudok egy-két sort horgolni akár utazás, akár várakozás közben. Eddig csak gyorsan beledobtam a fonalat, horgolótűt a táskámba, ami néha nem volt éppen szerencsés. Az utóbbi időben pólófonalas tárolókat horgoltam, amiknek azért kell hely. Rájöttem, hogy ideje lesz varrnom egy horgolós táskát, amiben alap esetben tárolhatom is a készülőfélben lévő projektet, és ha utazom, csak felkapom, és már indulok is.


Nem akartam sokzsebes, horgolótűtartós megoldást, mert úgyis mindig csak az lenne benne, amit készítek, így felesleges.
Viszont, olyat szerettem volna, amiből ki tudom húzni a fonalat, nem kell a gombolyagot is elővennem a horgoláshoz.
Kutakodtam a neten, és találtam egy Lunch Bag videót, amibe egész egyszerűen beleszerettem. Egyterű volt, kívül egy zsebbel, és az összehúzós megoldással, ami nekem annyira tetszik.
Tudtam, hogy ez lesz, ami nekem kell!

A külső része farmer, egy régi nadrág szára, nagyon szeretem a farmert újrahasznosítani, mert mindig divatos, fiatalos. Merevítést nem tettem bele, mert hogy adott esetben egy nagyobb táskába is be tudjam gond nélkül tenni. A belseje pamutvászon, az örök kedvenc levendulás mintával.

Ha szívesen megvarrnád te is, akár az eredeti célra, a videót itt találod:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate