Üdvözöllek a blogomon!

2020. május 1., péntek

"Square" farmer táska

"Square" farmer táska


Ezt a táskát most, a karantén ideje alatt sikerült befejeznem. Már csak össze kellett állítani. Még 2018 nyarán kezdtem el, akkor varrtam össze a négyzeteket, és megvarrtam kompletten a belsejét. 
Nos ez 2 évet váratott magára... 


Különösen büszke vagyok rá, mert 99,8 %-ban újrahasznosítás: a négyzetek régi farmernadrágok szárárából lettek kiszabva. A belsejében egy régi, szoknya született újjá, cipzárostul, gombostul együtt. A kötélfül, és a cimke pedig a kedvenc táskámé volt, amit az ősszel kellett kidobjak, mert elfeslett. A 0,2 % pedig az a 25cm heveder, amit a fül rögzítéséhez használtam fel.

Belül az egyik oldalon egy cipzáros zseb kapott helyet, a másik oldalon pedig egy gombos, és egy, a telefonnak. Nos vicc az egészben annyi, hogy ez a telefontartó zseb a régi telómhoz készült, az új szélesebb, nem fér bele. Nem baj, ennél nagyobb bajom ne legyen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate