Üdvözöllek a blogomon!

2020. május 1., péntek

Pólófonalas tárolók

Pólófonalas tárolók
Mindig is tetszettek a pólófonalas tárolók, tervben volt, hogy kipróbálom, hogy milyen őket horgolni. Idén végre rászántam magam, hogy neki fogják az alkotásnak. Az egész decemberben kezdődött, amikor egy olcsó kínai boltban vettem egy 10-es horgolótűt, egyszer hátha kell alapon. Majd február végén egy tekercs vékony pólófonalat, amiből egy hatalmas baglyot szerettem volna horgolni egy youtube videó alapján. El is kezdtem, de nem mutatott olyan jól, mert az eredeti makramé fonalból volt. Aztán mégiscsak izgatott a fonal, és elkezdtem böngészni a pólófonalas videókat. Végül nagyon megtetszett, és eldöntöttem, hogy ideje kipróbálni. Márciusban aztán elkezdtem őket horgolgatni. Az itt látható mennyiség két hónap alatt készült, több-kevesebb kihagyással. Nagyon szerettem őket készíteni, tetszik, hogy egy-egy darab hamar elkészül, nem kell hetekig molyolni rajta.

Az első projekt két darab szíves tároló lett. Fa alapra készültek, sima rövid pálcás.

Másodjára ezek a tulipános kosárkák készültek. Szintén fa alapra, búzaszemes horgolással.
Következőnek ez a pasis füles kosár készült. (Ez volt a bagoly-fonal.) Szintén fa alapra. Itt valami új mintát szerettem volna kipróbálni, ami minta videót néztem hozzá, nos az nem sikerült. Próbálkozás közben aztán sikerült egy új mintát létrehozni, de sajnos nem jegyeztem meg, úgyhogy ez egy abszolút egyedi kosár lett.
Végül ez a két ékszeres tároló készült. Ezeket többször visszabontottam, mire dűlőre tudtam jutni velük. Az alapja is horgolt, itt a tetejüket díszítik a falapok.

Végül a maradékok felhasználása jegyében készült a zsebkendőtartó, ami régi vágyam volt. 
Illetve karpereceket is horgoltam a maradékokból, ezek közül a zöld lett a kedvencem.

Végül összeszedtem ide a videókat, amik a segítségemre voltak:


Ha kedvet kaptál te is a pólófonalas horgoláshoz, 
jó munkát kívánok hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate