Üdvözöllek a blogomon!

2019. március 13., szerda

"Rózsa júniusban..." quilt

"Rózsa júniusban..." quilt


Az tavaly szeptemberben csatlakoztam a helyi foltvarró klubhoz. Ők már 3-4 éve működnek, és rengeteg szépség került ki a kezük közül. Ez alatt a rövid idő alatt is rengeteget tanultam, és úgy érzem, nagyon rám talált ez a műfaj, különösen a quiltek világa. Ez az első, amit készítettem, de nem az utolsó! Beléjük szerettem, és biztosan fogok varrni még. Tervek vannak, több is, csak idő kérdése a megvalósítás. 

Ez a kép egyébként egy kiállításra készült, melynek beugrója egy 60x60-as kép volt természet témakörben. A téma, a technika a témakörön belül szabadon választott volt. Én a papírra varrást választottam, mert úgy éreztem, hogy kezdőként ez az, amit be tudok vállalni. A terv 5 hónapja született, és azóta is már sokat tanultam, így utólag most már rájöttem, hogy nem a legegyszerűbbre sikerült letennem a voksot. Nem baj, örömmel tölt el, hogy meg tudtam varrni!
A kiállítás pedig hétvégén lesz a városunk expo - termelői és kézműves vásárán. Büszke vagyok, hogy ezen már én is részt veszek. 

Pár szóban a quiltről:

Mérete: 60x60-as
Technikája: papírra varrás, melynek mintáját a Pinteresten találtam itt, és nagyítottam fel a kívánt méretre.


Az elkészült rózsa kapott egy szép zöld akvarell mintás keretet, ami a rózsa környezetét, magát a virágot körülvevő füves területet hivatott szimbolizálni.


 Továbbá a keret tűzése, a repkedő pillangók is ezt kívánják erősíteni, hogy kint járunk a természetben, és megakad a szemünk ezen a gyönyörű rózsán.
Maga a rózsa is árokban tűzve lett, hogy még élettelibb legyen.


Anyaga kizárólag pamutvászon, hogy pontosan mennyi anyag ment bele, azt nem tudnám megmondani pontosan, csak saccolni tudok, talán színenként 30 cm körüli.
Munkaórát tekintve is csak körülbelüli információt tudok mondani, mert több részletben készült. Olyan másfél heti intenzív varrással elkészíthető, napi kb. 4 órát foglalkoztam vele valamilyen formában. 


Fogadjátok sok szeretettel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate