Üdvözöllek a blogomon!

2018. szeptember 26., szerda

Bacon-nel göngyölt fasírozott

Bacon-nel göngyölt fasírozott


A Facebook csoportunkba találkoztam ezzel a fantasztikus recepttel. Kiadós, dekoratív, nagyon finom, és egyszerű.
Kiváló hidegtálakhoz salátával, de melegen is jó lehet egy kis krumplival fogyasztva.
A recept eredetije itt található!


Hozzávalók:
  • 60 dkg darált sertés comb
  • 2 db zsemle
  • 1 közepes fej vöröshagyma
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 2 ek. étolaj
  • só ízlés szerint
  • bors ízlés szerint
  • 1 ek. pirospaprika (csemege)
  • 2 db tojás
  • 50 dkg bacon
  • 25 dkg reszelt sajt


Elkészítése:

A hagymát apró kockára vágjuk, a fokhagymát nyomón áttörjük. A zsemléket vízbe áztatjuk, és jól kicsavarjuk. A darált húshoz adjuk a hagymákat, a zsemléket, a tojásokat, és a fűszereket. Jól összedolgozzuk. 
Terítsünk folpackot az asztalra, majd ujjnyi vastagon lapogassuk el a masszát rajta. A bacont kicsit egymást fedve teregessük a fólia másik felére. A húst szórjuk meg a sajttal. Majd szorosan csavarjuk fel. Én végül megfeleztem a tekercseket, a nagy mérete miatt. A kiolajozott tepsibe óvatosan a folpack segítségével emeltem át.  


180 fokon, alufóliával lefedve sütöttem 1 órát, utána fólia nélkül annyi ideig, hogy megpiruljon.
Megvártam, míg kihűl, utána szeltem fel.


Próbáld ki te is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate