Üdvözöllek a blogomon!

2018. október 17., szerda

Kislány kötény

Kislány kötény


A minap köténykét varrtam az én Kincsemnek. Mindig ott sündörög körülöttem amikor főzök, belekóstol az alapanyagokba, és lesi, hogy mit csinálok. És nem utolsó sorban saját jól felszerelt konyhája is van, és már csak egy ilyen aranyos kötényke hiányzott hozzá. Régóta tervben volt az elkészítése, csak azt nem tudtam pontosan, hogy mégis mekkorát kellene varrni, de aztán a véletlen a segítségemre sietett. A régi újságjaimat rendezgettem, amikor a kezembe akadt a Praktika magazin 2015-ös novemberi száma. Megláttam benne egy székre akasztható babakonyha szabásmintáját, ráadásként egy köténnyel. Azonnal ollót ragadtam, és még aznap délután elkészült a saját kötényünk!


Az anyag mintás pamutvászon, hozzáillő ferdepánttal körbeszegve. Az elején pedig egy hatalmas zseb teszi még aranyosabbá.


Ezt az almás anyagot még régebben vásároltam, mert tetszett a mintája. Babámnak is megtetszett, mert akárhányszor átforgattam az anyagaimat keresve valamit, mindig ezt húzta ki,
és vitte a játékok közé. Nem is választhattam volna jobb megoldást a felhasználására.

Büszkén viselve...
Akinek szintén ilyen ügyes kis kuktája van, mint nekem, és
barátságban van a varrógéppel is, annak egyszer érdemes varrnia egy hasonló köténykét, mert nagyon nagy örömöt lehet szerezni vele!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate