Üdvözöllek a blogomon!

2018. október 27., szombat

Kelbimbó krémleves

Kelbimbó krémleves


Tegnap semmi ötletem nem volt a levest illetően. Átnéztem a hűtőládánk tartalmát, mégis mik a lehetőségek a kérdés megoldására. Kezembe akadt egy csomag kelbimbó. Mivel sürgetett az idő a főzésre, nem sokat gondolkodtam a megoldáson: krémleves lesz! 
Íme:


Hozzávalók:
  • ½ kg kelbimbó (én gyorsfagyasztottat használtam)
  • 1 fej vöröshagyma
  • ½ dl étolaj
  • 2 gerezd fokhagyma
  • só ízlés szerint
  • bors ízlés szerint
  • 1 tk. ételízesítő
  • 2 dl főzőtejszín

Elkészítése:

A hagymát felkockázzuk, majd az olajon üvegesre pirítjuk. Rádobjuk a kelbimbót, és pár percig pároljuk. Felengedjük annyi vízzel, amennyi ellepi, hozzáadjuk az ételízesítőt majd puhára főzzük.
Ha megfőtt, hozzáadjuk a zúzott fokhagymát, a tejszínt, borssal, és ha szükséges sóval ízesítjük, majd kiforraljuk. Végül botmixerrel pürésítjük.


Házi krutonnal tálaljuk!
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate