Üdvözöllek a blogomon!

2019. február 6., szerda

Tepsifogó varrása

Tepsifogó varrása


Rengeteg dolgot varrtam az elmúlt időben, de még nem nagyon volt időm, hogy megosszam Veletek.
Szeptembertől csatlakoztam a helyi foltvarró klubhoz, 
ennek okán is, és egyébként is varrogatok. A többi kreatív hobbira már nem nagyon jut időm, de megmondom őszintén nem is hiányoznak annyira.
Ma egy tepsifogót hoztam nektek, amit a klubban varrtam, 
és karácsonyra el is ajándékoztam rögtön.


Nem lett tökéletes, de az ajándékozott örült neki. Összességében nem egy nehéz feladat az összevarrása, attól függetlenül, hogy igen sokrétű Az alapja 2 db 90x20-as téglalap, amely közé vlies kerül. Kukacolással, vagy steppeléssel van összefogva. Én az előbbit választottam. Életem első, de nem utolsó kukacolása volt.



A díszítése papírra varrással készült, melyből számtalan minta található az interneten, sőt remek videókat is találni, a készítés mikéntjéről. 
A minta a zsebet díszíti, amibe a kezünket dugjuk. Természetesen a zseb is a hármas
 "szendvicsből" van, melynek a tetejét ferdepánt díszít.


Végül, miután rávarrtam a zsebet három oldaltól körbe ferdepánttal varrtam végig. Ez sem lett tökéletes, de a következő biztos jobban sikerül.


A mintája már annak is kész, csak nem volt még alkalmam befejezni.
Összességében nekem tetszett, és örülök, hogy ilyen munkásabb darabot 
mégiscsak meg tudtam varrni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate