Üdvözöllek a blogomon!

2018. június 19., kedd

Horgolt Sam a tűzoltó figura

Horgolt Sam a tűzoltó figura


Mint már számtalan bejegyzésemben olvashattátok, az én Kincsem rajong a Sam a tűzoltóért. Így neki veselkedtem, és meghorgoltam neki a figurát a 2. születésnapjára, elkészítve ezzel életem első amigurumi figuráját.


A mintát Horgolás-amigurumi figurák mintagyűjtői facebook csoportban kaptam, az alapján készült el. Az összevarrása ment kicsit nehézkesen, de reménykedem, hogy a következő figuránál már ügyesebb leszek. Azért meg voltam elégedve magammal, tekintve, hogy 1 éve még a horgolás sem ment  rendesen.


Nagyon élveztem a horgolást, bár kicsit sokáig tartott, mivel nem tudtam folyamatosan csinálni egyéb elfoglaltságaim miatt. No de nem baj, a szülinapra elkészült, és az ünnepelt is örült neki.
Sőt a  torta mellett is jól mutatott...


Szép napot!


2 megjegyzés:

  1. Megtudnád osztani a mintát, ha szépen megkérlek, egy kicsi Vince várja hogy elkészüljön a barátja. Köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Annamari!
      Ne haragudj, de nem tudok segíteni. A mintát nincs jogom közzétenni, mert nem az enyém. A fent említett csoportban megtalálod. Jó munkát hozzá!

      Törlés

Rendszeres olvasók

Translate