Üdvözöllek a blogomon!

2018. június 27., szerda

Túró Rudi torta

Túró Rudi torta


Ma van a férjecském névnapja. Idén süti helyett tortát sütöttem neki. Erre a fantasztikus Túró Rudi torta receptre ismét a Házi Cukrászok csoportjában akadtam. Nem pontosan úgy készült, mint az ott látott verzió, mert a tésztája helyett, az én bombabiztos tortalapomat sütöttem, illetve a krémbe nem tettem vanília aromát és zselatint sem.
Nekem így lett kerek (illetve szív) egész.


Hozzávalók:
  • 1 kakaós piskóta tortalap (receptjét itt találod)
A krémhez:
  • 70 dkg túró
  • 3 dl tejszín
  • cukor ízlés szerint (én 4 ek. eritritet, és 2 ek. cukrot tettem)
  • 1 citrom reszelt héja
A díszítéshez:
  • 2 dl tejszín
  • 10 dkg étcsokoládé
  • cukor ízlés szerint
  • 4 natúr Túró Rudi

A piskóta tortalapot 3 lapra vágjuk. A krémhez való tejszínt kemény habbá verjük. A tejszínhabot hozzákeverjük a túróhoz, cukorral, citromhéjjal ízesítsük. Töltsük be vele a tortát.
Az étcsokit gőz felett olvasszuk fel, és adjunk hozzá annyi tejszínt, hogy kicsit folyósabb legyen, ez olyan 1 dl-nyi. A többit verjük habbá. A torta oldalát és a tetejét vékonyan kenjük át a habbal, épp hogy csak annyival, hogy az egyenetlenségeket eltüntessük. A csokit borítsuk a tetejére, és hagyjuk, hogy lecsorogjon az oldalán. A Túró Rudikat forró vízbe mártott késsel ferdén vágjuk ketté. A tetejét a maradék tejszínhabbal, és a Túró Rudival díszítsük.




Boldog Névnapot kívánok az én
Drága Férjemnek,
sok szeretettel!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate