Üdvözöllek a blogomon!

2018. augusztus 7., kedd

Őszibarack krémleves

Őszibarack krémleves


Sógornőm egyik délután beállított egy nagy tál érett barackkal. Az volt a kifejezett kívánsága, hogy csináljak krémlevest belőle, azzal a recepttel, amit a Facebook csoportomba megosztottam innen.
Jelentem, a feladatot teljesítettem!


Hozzávalók:
  • 1 kg őszibarack
  • 2 dl főzőtejszín
  • őrölt fahéj ízlés szerint
  • cukor ízlés szerint

Elkészítése:
A barackokat megpucoltam, megmostam, cikkekre vágtam, és feltettem főni annyi vízben, amennyi ellepi. Amikor megpuhult, cukorral, fahéjjal ízesítettem, és hozzáadtam a tejszínt. Kiforraltam, majd botmixerrel pürésítettem.
Tejszínhabbal, és friss barackkal lehűtve tálaltam!


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate