Üdvözöllek a blogomon!

2018. november 25., vasárnap

Süti befőtt-avagy csokis-mazsolás süti üvegben

Süti befőtt
-avagy csokis-mazsolás süti üvegben-


Nagyon tetszenek a gasztroajándékok. Szerintem nagyon ötletesek, és nem is nagyon lehet mellé lőni velük, mert nagy általánosságban a hasát mindenki szereti. Tökéletesek amolyan jelképes ajándékként, amikor nem akarunk egy újabb por fogót, vagy a túl akarunk lépni a szokásos tusfürdős-testápolós csomagon.
Ezeket az üvegbe zárt finomságokat pedig a csomagolással, díszítéssel varázsolhatjuk igazán egyedivé, személyessé, alkalomhoz illővé.

A Barátnőm meghívott minket vacsorázni,  és neki készítettem ezt az üveget ajándékba. Meg is lepődött rajta, de úgy láttam tetszett neki. Remélem, hogy az üvegbe zárt süti is ízlik majd nekik, amit könnyedén elkészíthet. Az eredeti receptet itt találtam.


Lássuk mi kell hozzá:
  • 1 db 720 ml-es üveg
  • egy kis darab alkalomhoz illő pamutvászon anyag
  • szalag, vagy zsineg
  • apró díszek az alkalomhoz illően ( én műfenyő ágat, fenyő alakú díszt, mini tobozt, fahéjat, csillag ánizst, szegfűszeget, és egy hópehely díszt használtam)
  • ragasztópisztoly

Az üveg tartalma:
  • 175 gr. liszt
  • ½ csg. sütőpor
  • 10 dkg cukor
  • 2 ek. kakaópor
  • 5 dkg csoki csepp
  • 7,5 dkg mazsola (lehet helyette vörösáfonya)

A hozzávalókat rétegezzük az üvegbe. Ezzel a mennyiséggel meg is telik elvileg, de ha mégsem, tehetünk a tetejére még 3,5 dkg durvára vágott diót is.
Zárjuk az üveget, majd díszítsük.


Ne felejtsük el a receptet mellékelni mellé, amit rá is köthetünk az üvegre, vagy cimkeként rá is ragaszthatunk. Én kézzel ráírtam a papírra, majd egy szakács fáklyával barnítottam, égettem meg a papír széleit, majd feltekertem.
A receptet könnyedén leolvashatod a papírról, Így nem gépeltem be külön.


Természetesen magamnak is kiméregettem a hozzávalókat, és meg is sütöttem ma a családnak.


Készítsd el te is!

☙❧

Barátnőm sem tudott sokáig ellenállni a díszes üvegnek!
 Meg is sütötte, és már küldte is a képet róla:


Egészségetekre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate