Üdvözöllek a blogomon!

2018. május 10., csütörtök

Dió torta

Dió torta


A tegnap délutánomat 2 vödörnyi dióval töltöttem. Megtörés esete forgott fenn, de szerencsére bő 1 óra alatt végeztem vele. Már el is terveztem, hogy mi készül először belőle, mire eszembe jutott, hogy van nekem egy kitűnő dió torta receptem, amit meg is osztok veletek. Fogadjátok sok szeretettel...


Hozzávalók:
  • 1 db 23 cm-es tortalap 
  • 1 csg. vaníliás pudingpor 
  • 3 dl tej 
  • 20 dkg margarin 
  • 20 dkg porcukor 
  • 20 dkg darált dió
  • 2dl tejszín 
  • 7,5 dkg porcukor 
  • 1 csg. habfixáló 

Elkészítése:

A tortalapot három vízszintes lapra vágjuk. A margarint habosra keverjük a porcukorral. A pudingporból és a tejből a megadott leírás szerint elkészítjük a pudingot. Ha a puding langyosra hűlt, alaposan összekeverjük a margarinos cukorral, és a dióval. Alaposan kihűtjük, mert frissen elkészítve elég lágy lesz. A lapokat betöltjük a dió krémmel, melyből egy keveset félreteszünk a díszítéshez. A tejszínt kemény habbá verjük, és bevonjuk vele a tortát. A tetejét tejszínhabbal, dió krémmel, és fél dióval díszítjük.
Fogyasztásig hűtőben tartjuk!


Jó sütést!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate