Üdvözöllek a blogomon!

2018. május 2., szerda

Kapucíner keksz szelet

Kapucíner keksz szelet
-csokiöntettel és tejszínhab sipkával-



A minap készítettem egy Meggyes vajas keksz szelet nevű istenien finom sütés nélküli sütit. Pontosan a fele megmaradt a vajas keksznek, amit a recepthez használtam, így rögtön meg is ihletett, hogy érdemes lenne egy másik ízvariációt is kipróbálni ehhez a recepthez. Mivel kávé rajongó vagyok, nem volt kérdés, hogy milyen lesz...


Hozzávalók:
  • 20 dkg vajas keksz
  • 4 csg. tejszín ízű pudingpor
  • 1,2 liter tej
  • cukor ízlés szerint
  • 1-1½ ek. instant kávé


Elkészítése:

Egy kisebb tepsi alját kirakunk keksszel. A tejből, és a pudingporokból a zacskón lévő leírás alapján megfőzzük a pudingot. Cukorral ízlés szerint édesítjük, vagy ha cukormentesen szeretnénk, akkor eritrittel. Felét a még forrón a kekszre simítjuk, a másik felébe beleolvasztjuk az instant kávét. Az mehet a tejszínes rétegre, utána pedig a maradék keksz következik. Ha kihűlt, hűtőbe tesszük, amíg a keksz vissza nem gyöngül. 
Tálaláskor csokiöntettel, és tejszínhabbal díszítjük, melyre én még egy kis kávé ízesítőt szórtam.


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate