Üdvözöllek a blogomon!

2018. május 6., vasárnap

Spenótos-mascarponés tagliatelle

Spenótos-mascarponés tagliatelle


Az én drága Barátnőm nem olyan régen megörvendeztetett a kedvenc tészta receptjével. Annyira gusztusosan tudta mesélni, hogy hogyan készül, hogy rögtön össze is futott a nyál a számban. Alig vártam, hogy írásban is elküldje, hogy mielőbb kipróbálhassam.
A végeredmény pedig a beszámolóhoz híven fenomenális lett...szerintem.


Hozzávalók:
  • 1 csg. 500 gr.-os tagliatelle (én hosszú metéltet használtam)
  • 25 dkg leveles spenót (én fagyasztottat használtam)
  • 25 dkg mascarpone
  • 2 dl főzőtejszín
  • 1 leveskockából és 1 dl meleg vízből készített alaplé
  • 2-3 gerezd fokhagyma
  • só ízlés szerint
  • bors ízlés szerint

Tetejére:
  • reszelt sajt 



Elkészítse:

A fokhagymát megpucoljuk, és nyomón áttörjük, majd kevéske olajon megfuttatjuk. Rádobjuk a spenótot is, és addig pároljuk amíg össze nem esik. A fagyasztottnak elég pár perc is. Felöntjük az alaplével, majd a tejszínnel is. Olvasszuk bele a krémsajtot is, majd fűszerezzük a borssal, esetleg sóval ha szükséges. Addig főzzük, míg a szósz vissza nem sűrűsödik, addig főzzük ki a tésztát al dentére. Ha a tészta is, a szósz is elkészült, forgassuk össze őket.
Reszelt sajttal bőven megszórva tálaljuk!


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate