Üdvözöllek a blogomon!

2018. május 27., vasárnap

Ingből váll nélküli felső 2. - zsebes

Ingből váll nélküli felső 2.
- zsebes -

Ilyen lett...

Ilyen volt...

A múlt héten varrt fodros felsőn felbuzdulva a hétvégén készítettem egy másik ingből még egy váll nélküli felsőt, a lányom örömére. Annyi a különbség a kettő között, hogy itt a fodrot elhagytam, helyette egy nagyon picike ujja maradt. Nekem valahogy így jobban tetszett, szerintem ez a verzió illik igazán a kockás anyaghoz.
Egyébként elkészítését tekintve nagyon hasonló az előzőhöz, de mégis szerintem egyszerűbb, gyorsabb annál, mivel nem telik az idő a fodor elkészítésével.
☙❧
Lássuk, hogy készült:

Végy egy méretben jó, újszerű állapotban lévő, de már nem használt inget, hozzáillő cérnát, egy darabka gumit, és kezdődhet a varrás.


1. Az inget kicsit átvasaltam a szabás-varrás előtt.
2. Levágtam az ing tetejét úgy hogy a kar kivágás az oldal varrástól számítva mindkét oldalon 15 cm legyen. Ezt a méretet alkalmaztam az előzőekben is. 
3. Levágtam az ujját a megfelelő hosszúságban. Ez is opcionális, attól függ, hogy ki mennyire szeretne hosszabb ill. rövidebb ujjat.
4. Be is szegtem az ujjakat. A varrást megvasaltam.
5. A tetejét cikkcakk öltéssel végigvarrtam. Majd egy nagyobb visszahajtással kialakítottam a gumi házat, befűztem a gumit - a hosszát az határozta meg, hogy mekkora szükséges ahhoz, hogy ne csússzon le a vállról, de azért tartson is -  amit aztán összevarrtam, és a nyílást is lezártam, ahol be lett fűzve. 
6. Legvégül a két ujját gumiztam be a képen látható módon.

Illetve a megmaradt gombokból egyet felvarrtam a zsebre díszítésnek.
El is készültünk!

Felvéve...

Jó munkát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate