Üdvözöllek a blogomon!

2018. május 2., szerda

Meggyes vajas keksz szelet

Meggyes vajas keksz szelet


A minap a facebook hírfolyamában láttam egy meggyes kekszes sütés nélküli süti receptet. Azonnal el is mentettem magamnak, mert annyira egyszerű volt, és amúgy is a meggy a kedvencem Kicsit változtattam a recept arányain, az eredetihez képest, számomra így lett egyszerűen tökéletes. A eredeti receptet pedig a Receptneked oldalán olvashatod.


Hozzávalók:
  • 20 dkg vajas keksz
  • 6 dl tej
  • 3 csg. vanília puding
  • 1 dl víz
  • 50 dkg magozott meggy (én fagyasztottat használtam)
  • 1 csg. vaníliás cukor
  • cukor ízlés szerint

Elkészítése:

Egy kisebb tepsit, vagy jénait kirakunk szépen keksszel. A tejből és 2 csomag pudingporból megfőzzük a vanília pudingot, melyet a vaníliás cukorral ízesítünk. Még forrón a kekszre simítjuk. A meggyet botmixerrel pürésítjük, a harmadik pudingport pedig feloldjuk a vízben. A meggyet cukrozzuk, majd a pudinggal sűrűre főzzük. Rásimítjuk a vaníliás rétegre, és azonnal kirakosgatjuk a maradék keksszel. Ha kihűlt hűtőbe tesszük.
A keksz 1-2 óra alatt visszagyöngül, utána szépen szelhető.


Jó étvágyat!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate