Üdvözöllek a blogomon!

2018. július 15., vasárnap

Grillcsirke

Grillcsirke


Én személy szerint nagyon szeretem a grill csirkét. Akinek grillezős és nyársforgatós a sütője, annak mindenképp érdemes kipróbálnia. Egészségesebb a sütőben és olajban sült társánál, mert a bőréből kisül a zsír, ami emiatt lehelet vékony lesz, de mégsem hagyja, hogy a hús kiszáradjon.
Én általában vasárnap készítem, mert csak bekészítem a sütőbe, és utána nem kell különösebben foglalkozni vele.


Hozzávalók: 
  • 1 egész csirke vagy grillcsirke zsigerelve (ne legyen túl nagy, max. 1,2-1,5 kg, úgy tapasztaltam, a nagyobbak nem igazán akarnak átsülni)
  • étolaj
  • grill fűszerkeverék (én házi készítésűt használok)


Elkészítése:

A csirkét alaposan megmossuk, átnézzük, ha esetleg maradt rajta toll, tok, azt eltávolítjuk. Papír törlővel nagyjából leitatjuk a vizet róla. Étolajat öntünk a kezünkre, és átkenjük a csirke minden részét vele, majd a fűszerkeverékket alaposan  a bőrébe masszírozzuk. Nyársra húzzuk, és a sütőbe tesszük. Én szoktam alá egy tepsit tenni, a lecsepegő zsiradék miatt.
170 fokon, olyan másfél órát sütöm. Mikor kiveszem, kicsit pihentetem, utána tálalom.


Szép vasárnapot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate