Üdvözöllek a blogomon!

2018. július 18., szerda

Pingvin - a hűsítő nyári desszert

Pingvin
-a hűsítő nyári desszert-


Ezt a receptet a kedves és aranyos fodrászomtól kaptam. Amikor megyek hozzá, mindig nagyon jól elbeszélgettünk. Legutóbb a főzés, és a receptek volt a téma. Akkor mesélte el, hogy ezt a kis édességet nagyon szeretik, mert változatosan elkészíthető, mind a puding, mind a gyümölcs tekintetében, sokszor készítette már akkor is, mikor a gyerekek kicsik voltak, zsúrra, oviba. A nevét nem mondta el, de az én kétéves kislányom tegnap megoldotta ezt a problémát is. Amikor készült, ott sündörgött szokás szerint körülöttem, és amikor megmártottam a falatkákat a pudingba, onnantól mondogatta, hogy ő eszik pingvint. Mire rájöttünk, hogy a sütire gondol. Amikor a tányérkájára tettem egyet, elmutogatta az apjának, hogy hol a szeme, meg a szája. Így lett pingvin!


Hozzávalók 14-15 db-hoz:

  • 1 csg. kerek babapiskóta (125 gr.-os)
  • 2 banán
  • 1 csg. vaníliás pudingpor
  • 3,5 dl tej
  • cukor ízlés szerint
  • 5 dkg étcsoki (el is hagyható, a csoki már az én ötletem volt, eredetileg anélkül készült)
  • színes tortadara

+ kell még:

  • fogpiszkáló


Elkészítése:

A banánt ujjnyi vastagra felkarikázzuk. A fogpiszkálóra tűzünk két piskóta közé egy banán karikát. Elkészítjük a pudingot a tejjel és a cukorral a zacskón lévő leírás alapján. A pingvineket megmártjuk a pudingba, és egy sütőpapírra helyezzük. Gőz fölött felolvasztjuk a csokit, majd minden falatka tetejére csurgatunk belőle. Rögtön díszítjük a tortadarával.
Mire a puding és a csoki megdermed, addigra a piskóták is visszapuhulnak.


Hűtve tároljuk!
😋

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate