Üdvözöllek a blogomon!

2018. július 2., hétfő

Kis szatyor kislánynak farmerból

Kis szatyor kislánynak farmerból


Ma ezt a kis farmer szatyrot varrtam az én Kincsemnek. Az ötletet egy gyógyszertári kis reklám szatyor adta, amibe tegnap vittük a kenyeret a kacsáknak/halacskáknak a tóra, hogy megetessük őket. Az én Drágámnak annyira megtetszett a kis szatyor, hogy hazafelé már a cumisüveget, két kis játék figurát, illetve egy, a mama kertjében szedett paprikát cipelt benne. Még a triciklibe sem ült be, csakhogy hozni tudja a kicsi kis táskát. Természetesen, 5 lépésenként meg kellett állnunk, hogy ellenőrizzük, hogy minden megvan e...


Lássuk mi kell hozzá:
  • maradék farmer anyag
  • színes anyag az applikáláshoz (én egy kinőtt kis pamut póló cuki mintáját használtam fel erre a célra)
  • színben hasonló vagy harmonizáló cérnák mind a farmerhez, mind a rátéthez (én ugyanazt használtam mindkét esetben)
  • rávasalható vetex
  • ferdepánt


Így készült:

Készítsük elő az applikációt: a mintát elnagyoltan körbevágtam, majd a hátoldalán megvasaltam, hogy szép sima legyen. Rávasaltam a vetexet. A minta mellett ráhagyással körbevágtam.


Készítsük el a tatyót is:


1.) Kiszabtam a szatyrot: 2 db 30x25 cm-es téglalapot vágtam ki a farmer anyagból. 

2.) A téglalapok egyik rövidebb oldalát felhajtottam, és végig varrtam. Ez lesz a szatyor szája. Feltűztem a mintákat, majd sűrű cikk cakk öltéssel a helyére varrtam őket. Így utólag látszik, hogy az enyém nem lett tökéletesen középre. Erre nagyon figyeljünk.

3.) Színt színre fordítva öszzevarrtam a részeket majd feltűztem a ferdepántot. Ez csak arra szolgál, hogy ne kezdjen el fesleni az anyag. Ferdepánt helyett cikk cakk öltéssel is letisztázhatjuk.

4.) Végig gépeltem a ferdepántot a tetején pedig visszahajtva varrtam le.


5.) A füleknek kiszabtam 2 db 30x12 cm-es téglalapot - így 6 cm széles lesz.

6.) A képen látható módon visszahajtottam (mintha ferdepántot készítenénk), és összevarrtam. A végeit cikk cakk öltéssel tisztáztam el.

7.) A fülek másik oldalát is végigvarrtam, szerintem ettől lesz igazi "táska fül" fílingje.

8.) A füleket a helyére tűztem, majd  belülről felvarrtam őket.


9.) Végül díszítésnek amolyan "márka jelzésnek" szánva felvarrtam rá egy "Hand made" feliratú fa cimkét.
Készen is vagyunk! Gyors volt ugye?

Az én kis Galambom már használatba is vette:


Elkészítéséhez jó munkát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate