Üdvözöllek a blogomon!

2018. január 1., hétfő

Barackbólé

Barackbólé
-alkoholmentesen-


Szilveszterkor, újév napján az emberek többsége társaságban ünnepel. Ilyenkor legtöbbször családdal, barátokkal ünnepelünk: eszünk, iszunk, vigadunk, és ebből természetesen a gyerkőckék sem szeretnének kimaradni. Járjunk a kedvükbe nekik is!
Nagyon megörültem ennek az alkoholmentes bólénak, mikor megláttam az egyik női magazin hasábjain. Alapból bólét nem nagyon szoktam készíteni, mert nem nagyon iszunk alkoholt, meg aztán úgy gondoltam, hogy amolyan buli ital, amihez társaság kell, mert keveset nem lehet készíteni belőle.
De ez a recept rácáfolt mindenre: nagyon finom lett, féladagot készítve, társaság nélkül is.

Hozzávalók:
  • 1 üveg őszibarackbefőtt
  • 1 liter rostos multivitamin (25%-os)
  • 1 liter rostos őszibaracklé (25%-os)
  • 1 üveg (7,5 dl) szőlő ízű kölyök pezsgő


Elkészítése:

A barackokat lecsepegtetjük, apró kockára vágjuk, és egy bólés tálba halmozzuk. Nos itt jöttem rá, hogy nincs bólés tálam, ebből is látszik, hogy milyen gyakorlatlan vagyok ezen a téren.
Ráöntjük a gyümölcsleveket. Én 25%-os multivitamin helyett sajnos 100%-osat használtam, ezért nem látszanak szépen az italban a gyümölcsdarabkák.
Közvetlenül fogyasztás előtt a lehűtött pezsgőt is hozzáadjuk.
Azonnal fogyasztható!


:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate