Üdvözöllek a blogomon!

2018. január 3., szerda

Keresztszemes Krisztus kép

Keresztszemes Krisztus kép


Ezt a képet még tavaly hímeztem egy számomra nagyon kedves rokonunk 60. születésnapjára.
Mivel nagyon súlyos, halálos betegséggel küzd, szerettem volna valami (nem is tudom kifejezni pontosan) magasztosat, felemelőt, megnyugtatót, a hétköznapok szenvedéseiben kapaszkodót keresni neki, ebben a nehéz időszakban. Annyit mindenképp tudtam, hogy valami ilyesmi fog kisülni belőle.
Hosszas keresgélés után rá is találtam a megfelelő mintára a Pinterest-en. Ha jól láttam eredetileg egy csipke mintája volt, úgy is nagyon gyönyörű lehetett.

A mintát azért megosztom itt is:


Kihímzése 9 nap alatt sikerült, és kb. 40 órát vett igénybe:



Kedves rokonom küzdelme a gyógyulásért számomra példaértékű, sohasem láttam még ennyi erőt, kitartást, pozitív hozzáállást, élni akarást amivel ő nap mint nap küzd az életéért.

Kedvenc versével kívánok neki minél hamarabbi teljes gyógyulást!!!




Túrmezei Erzsébet - Lábnyomok


Álmomban Mesteremmel
tengerparton jártam, s az életem
nyomai rajzolódtak ki mögöttünk:
két pár lábnyom, a parti homokon, 
ahogy ő mondta, ott járt énvelem. 

De ahogy az út végén visszanéztem,
itt-amott csak egy pár láb nyoma 
látszott, éppen ahol az életem 
próbás, nehéz volt, sorsom mostoha. 

Riadt kérdéssel fordultam az Úrhoz:
" Amikor életem kezedbe tettem, 
s követődnek szegődtem Mesterem, 
azt ígérted, soha nem hagysz el engem, 
minden nap ott leszel velem. 
S, most visszanézve, a legnehezebb 
úton, legkínosabb napokon át, 
mégsem látom szent lábad nyomát! 
Csak egy pár láb nyoma 
látszik ott az ösvényen. 
Elhagytál a legnagyobb ínységben?" 

Az Úr kézenfogott, s szemembe nézett:
" Gyermekem, sose hagytalak el téged! 
Azokon a nehéz napokon át 
azért látod csak egy pár láb nyomát, 
Mert a legsúlyosabb próbák alatt 
Téged vállamon hordoztalak! "
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate