Üdvözöllek a blogomon!

2018. április 5., csütörtök

Mozzarella golyó

Mozzarella golyó


Nagyon szeretem a klasszikus trappistából készült rántott sajtot, szívesen rendelem, ha étterembe megyünk. Én nem nagyon készítem, mert hiába panírozom duplán, nekem sütés közben mindig kilyukad, és a végére csak az üres panír marad. A direkt panírozható sajtokat meg nem szeretem, mert igaz, hogy nem fiolyik ki, de emiatt nem is lesz puha és nyúlós. Amióta rátaláltam erre a receptre Ketkes oldalán, azóta pedig ezt készítem, ha itthon is rántott sajtra vágyom...


Hozzávalók:
  • 500 gr. mozzarella
  • 3 ek. reszelt trappista sajt
  • 1 tojás
  • 100 g liszt
  • 1 tk. oregánó
  • zsemlemorzsa (a beforgatáshoz)
  • olaj (a sütéshez)

Elkészítése:

A mozzarellát apróra tépkedem, majd a többi hozzávalóval együtt összegyúrom. Teáskanállal golyókat szaggatok, formázok, majd zsemlemorzsába forgatom. Bő olajban sütöm.
Rizzsel, tartármártással vagy majonézzel tálalom!


Tipp:
Mivel a mozzarella kicsit drágább, akcióban érdemes nagyobb mennyiséget beszerezni belőle. A golyók előre elkészíthetők, és lefagyaszthatók, így bármikor rendelkezésre állnak egy gyors ebédhez!

Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate