Üdvözöllek a blogomon!

2018. április 10., kedd

Melange

 Melange


Nagyon szeretem a különböző kávé különlegességeket, többfélét kipróbáltam már, és rengeteg van a tarsolyomban, ami még várat magára. Mindegyiknek eszpresszó az alapja, ettől függetlenül számtalan formában elkészíthető egy-egy ilyen finomság. Valljuk be őszintén rajongunk értük, s két egyformát úgyse iszunk sose...

Hozzávalók 1 pohárhoz:
  • 2-3 ek. méz attól függően, ki mennyire szereti édesen
  • 1 adag eszpresszó
  • 1,5 dl tej


Elkészítése:

A kávét lefőzzük, a tejet tejhabosítóban felhabosítjuk. A mézet egy latte pohárba kanalazzuk. Óvatosan ráöntjük a felhabosított tejet, majd a tejhabot is rákanalazzuk. Az eszpresszót egy kiöntő segítségével csorgatjuk a hab közepére.
Díszíteni, ha maradt még tejhab akkor azzal lehet, vagy egy csipetnyi kakaóporral. Én nem tettem rá, mert nem akartam, hogy elvigye a kakaó az ízét.
Azonnal, forrón fogyasszuk!


Egészségetekre!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate