Üdvözöllek a blogomon!

2017. december 26., kedd

Gesztenye krémleves

Gesztenye krémleves



Minden évben szeretem feldobni valami újdonsággal az ünnepi menüt, valami olyan finomsággal, amit addig még nem készítettem. Idén erre a finom gesztenye krémlevesre esett a választásom, ezzel leptem meg őket az ünnepek alatt.
A recept ötletet egy 2014-es receptújságból merítettem, ami véletlenül akadt a kezembe. Azért írtam, hogy az ötletet, mert az ott található receptet teljes egészében átvariáltam a mennyiségeket tekintve, sőt még hagytam ki belőle egyéb hozzávalókat is, ami szerintem nem illett ehhez a fogáshoz.
Az eredmény nagyon finom lett, a Sógorom szerint, igazi kuriózum!


Hozzávalók:
  • 1 csg. gesztenyemassza (25 dkg)
  • 1 liter tej
  • 2 dl tejszín
  • 1 csg. tejszín vagy vaníliás ízű pudingpor
  • cukor ízlés szerint
  • rum aroma vagy esetleg rum ízlés szerint


Elkészítése:

A tejet, a tejszínnel, a pudingporral felfőzzük. Hozzáadjuk a gesztenyemasszát, cukorral, rum aromával ízesítjük, és még egyet forralunk rajta (csak épp hogy elkezdjen forrni, de mindezt kis lángon, folyamatos kevergetés mellett, mert könnyen odaég). Ha kész, botmixerrel pürésítjük.
Tejszínhabbal tálaljuk!


Jó étvágyat!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate