Üdvözöllek a blogomon!

2017. december 10., vasárnap

Hímzett törölköző szett

Három kedves hölgy rokonomnak készültek ezek a szettek karácsonyra. 
Szerettem volna valami hasznos ajándékot, ami nap mint nap használható, végül törölközőkre esett a választásom.
Mindenki használja, nem nagyon lehet vele mellélőni ajándékozáskor.
Keresztszemes hímzéssel tettem személyessé, egyedivé őket.
Nem kell más hozzá, csak egy jó minta, hímzőfonalak, és némi szabadidő, míg elkészül.




Lássuk, hogy készült:

Szükségünk lesz keresztszemes anyagra, és hímzőfonalra, no meg a türcsikre.
Válasszunk mintát.
 Én ezt a mintát a Pinteresten találtam, és mentettem le magamnak, de ide is beszúrom Neked:


Természetesen én nem ezeket a színeket használtam, hanem próbáltam az anyagokhoz harmonizálót keresni.
Elkészült a hímzés.

Íme az eredmény:


Majd felvarrtam a törölközőkre, és ezzel és is!!! :-)




A ajándékcsomagot még kiegészítettem egy-egy tusfürdővel, és samponnal, így lett kerek egész számomra!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate