Üdvözöllek a blogomon!

2017. december 14., csütörtök

Adventi koszorú percek alatt

Adventi koszorú percek alatt



Nagyon sok helyen láttam már, éttermekben, interneten is, hogy mennyi ötletes asztaldísz-mécsestartó készülhet borospohárból.
Az ok egyszerű: a borospohár adott, a mécses is könnyen beszerezhető, és már csak néhány méter szalag, színes gyöngy, kavics, gömb kell, évszaktól, eseménytől függően, és "voilà" már is minden asztalra azonos dísz kerülhet percek alatt fillérekből.
És ami legjobb az egészben, nagyon dekoratív, nagyon fel tudja dobni a szépen terített asztalt.

Az adventi koszorú alapötletét a Pinterest-en láttam tavaly, és el is döntöttem, hogy idén ilyen adventi koszorúnk lesz. Már akkor neki is álltam az apró gömbök begyűjtésének, hogy idén, amire kell, kellő mennyiség álljon a rendelkezésemre. ☺
Végül idén, advent első hetében el is készült.

Lássuk, mi kell hozzá:
  • egy nagy tálca
  • 4 db talpas borospohár
  • apró gömbök
  • 4 db henger gyertya
  • drótos díszszalag (bármelyik hipermarketben beszerezhető)
Az összeállítása végtelenül egyszerű:
a gömböket osszuk szét a poharakban, és egyenként borítsuk a tálcára őket. A szalagokból vágjuk a gyertya méretéhez szükséges darabokat, és ragasztópisztollyal rögzítsük a gyertya köré. Én még vágtam a szalagból, és a pohár talpára is tekertem belőle. Ide nem kell ragasztani, mert a drót szépen ott tartja. Végül a gyertyákat fel kell tenni a poharak talpára, és már is elkészültünk.
A díszszalag helyett használhatunk karácsonyi gyertyagyűrűt is, azzal talán még szebb lenne!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate