Üdvözöllek a blogomon!

2018. március 28., szerda

Csibe fülbevaló gyöngyből

Csibe fülbevaló gyöngyből


Ezt az aranyos kis húsvéti fülbevalót még tavaly készítettem. Mikor először megláttam a Pinteresten, azonnal beleszerettem, és tudtam, hogy el kell készítenem. Szerencsére volt is hozzá alapanyagom, így neki is kezdtem a munkának. Sajnos fázisfotókat nem tudok mutatni, de aki egy kicsit jártasabb a gyöngyfűzésben, simán megbirkózik vele.
Két pár készült belőle, az egyik az enyém maradt, a másikat elajándékoztam.


Lássuk, mi kell hozzá:
  • 1 pár fülbevaló alap
  • 2 db szerelőpálca
  • 4 db fekete kásagyöngy 
  • 6 db narancssárga kásagyöngy
  • sárga kásagyöngy 
Forrás: lc.pandahall.com

A minta alapján megfűzzük a csibét. A szerelőpálca egyik végén lévő hurkot a csibébe, másik végén lévő hurkot a fülbevaló alapra erősítjük, és készen is vagyunk!


Jó munkát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate