Üdvözöllek a blogomon!

2018. március 6., kedd

Amerikai palacsinta - csokoládés banánnal

Amerikai palacsinta
- csokoládés banánnal-


Tegnap a úgy ettünk volna valami édességet, de mivel igen zord volt az idő, ép ónos eső esett, nem volt kedvünk kilépni a lakásból. Épp az e heti akciós újságokat böngésztem, mikor az egyikben megakadt a szemem ezen a recepten. Gyorsan átfutottam, volt hozzá itthon minden, így hamarjában el is készítettem, a fiúk nagy örömre. Már amúgy is készültem egy amerikai palacsinta sütésre, mivel a juharszirupot már korábban megvettem hozzá.

Hozzávalók kb. 22-24 db-hoz:
  • 4 tojás
  • 20 dkg liszt
  • 1 tk. szódabikarbóna
  • 2 csg. vaníliáscukor
  • 2 dl tej
  • étolaj a sütéshez

Díszítéshez:
  • juharszirup
  • csokoládé öntet
  • banán 
  • tejszínhab


Elkészítése: 

A hozzávalókból palacsinta tésztát keverünk. Jóval sűrűbb lesz, mint az eredeti palacsinta. Egy nagyobb serpenyőben olajat hevítünk, majd négyesével közel azonos nagyságú palacsintákat próbálunk adagolni. Én mártásos pici merőkanállal mertem, és nagyjából egyformák lettek.
Folyamatos forgatás mellett aranybarnára sütjük mindkét oldalukat. Az olajat időnként pici 1-2 evőkanalanként pótolni kell alatta.

A kész palacsintákat adagonként egymásra rakjuk (4 személyre elegendő), meglocsoljuk juharsziruppal, karikára vágott banánnal, és csoki öntettel egészítjük ki, végül tejszínhab rózsákkal díszítjük!



Tipp: juharszirup helyett használhatunk finom hazai mézet, illetve fogyasztható más friss gyümölccsel, vagy befőttel, lekvárral is.
Jó étvágyat!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate