Üdvözöllek a blogomon!

2018. március 28., szerda

Kereszt medál fűzése

Kereszt medál fűzése


A húsvét és a kereszt elválaszthatatlanok egymástól, ezért is gondoltam arra, hogy most teszem közzé  ennek a gyönyörű kereszt medálnak a történetét. Bár már tavaly készítettem, de az aktualitását nem vesztette el. Sógornőm kolléganője kért fel egy kereszt elkészítésére, de mivel semmilyen támpontot nem adott arra vonatkozóan, hogy milyet szeretne így a klasszikusabb formára szavaztam. Színben azért választottam a fekete-átlátszó szín világot, hogy bármilyen felsőhöz hordható legyen. A mintát ebben az esetben is a Pinteresten találtam. Sajnos fázisfotókat nem tudok mutatni, de aki egy kicsit jártasabb a gyöngyfűzésben, simán megbirkózik vele a rajz alapján.
A kedves Kolléganő nagyon örült a végeredménynek, remélem, azóta is büszkén viseli, ha így van, számomra ez a legnagyobb elismerés.

Lássuk, én mit használtam fel hozzá:
  • fekete kása gyöngy
  • 14 gyöngyház fényű tekla
  • 8 db ezüst színű csiszolt gyöngy
  • 24 db átlátszó bicon
  • 24 db nagy átlátszó kása

Forrás: http://biserok.org/krestiki-2/

Elkészítése:

Megfűzünk 2 db keresztet a minta 1. pontja alapján. A 2. pontban mutatja az illesztési gyöngyöket, ahol a két keresztet egymáshoz kell fűznünk. Azt, hogy hogyan kell, a rajz 3. pontja mutatja. A 4. pont a medál tartó fűzése, amit én szintén a fekete kásából készítettem el.

Viselője nyakában
Jó munkát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Translate